پیرامونِ ما

عکس من
و اما هرگز نفهمیدم حقیقت به سادگی بازی های کودکانه ام بود...آمدم...آنقدر نفهمیدم تا تمام شدم

۱۳۸۸ اسفند ۱۳, پنجشنبه

این بیگانگان



در خبرها بود از باند قاچاق اسلحه ایرانی در کشور ایتالیا که به تازگی کشف شده

نحوه ی پوشش این خبر توسط اخبار بیست و دو شبکه سه که ناشیانه ترین جو سازی و سانسور خبری رو داراست(به نظر من)بسیار جالب بود.

تیر خبر این بود :جنجال ایتالیایی

گزارش حول محور دروغ پردازی غربی ها و این که این یک دروغ بزرگه میگشت.و در وسطش گریزی هم به اسرائیل داشت طبق معمول.

بحث اصلی این گزارش جو سازی رسانه های غربی بود علیه این خبر

از العربیه شروع شد:مجری این شبکه رو نشون داد که عین همون متونی رو که من و شما راجع به این خبر خوندیم و خود آقای اخبار بیست و دو هم گفت نقل میکرد:

معصومی نزاد از کارکنان با سابقه ی تلوزیون ایران بود که جزو متهمان اصلیه..به نظر نمیرسه این با سابقگی یک نوع جاسوسی به نظر برسه..چون من او رو به خوبی میشناختم

العربیه انگلیسی نحوه جو سازیش هم اینگونه بود:بله..معصومی نژاد یکی از خبرنگاران با سابقه ایرانی در ایتالیاست که پونزده سال برای تلوزیون ایران خبر نگاری میکنه..مثل اینکه او هم جزو متهمان و دستگیر شدگان این پروندس

شبکه خارجی بعدی هم چیزی شبیه همین اتهامات و دروغ پردازی های شیطانی و صهیونیستی رو داشت

و بعیدی وبعدی

.

حالا قضاوت میمونه با من و شما که کجای این متنی که تمام دنیا همینو میخونن و بس درغه؟

چند و چون این اتهام به آقای معصومی نژاد همین امروز و فردا مشخص میشه.و وضیفه یک خبرگذاری تنها انتقال پیامِ که این شبکه های خائن و صهیونیست هم چیزی جز این نکرده بودن.اگر این اتهام غلط درست از آب درنیاد که شبکه العربیه و یورونیوز اطلاع رسانی کردند و اگر هم همچین مسائلی بوده باز هم اونها اطلاع رسانی کردن

.

و به همین ترتیب در نظر بگیرین جو سازی های اونها در باب مسائل دیکر کشور از باب حوادث بعد از انتخابات و هسته ای و اقتصادی و......


۱ نظر:

  1. کلاً همین تخمی پشمی که میگی هست دیگه. انصافاً اون وسط هم یکی خبر قتل این معصومی نژاد رو داده بود بیرون. اه

    پاسخحذف