پیرامونِ ما

عکس من
و اما هرگز نفهمیدم حقیقت به سادگی بازی های کودکانه ام بود...آمدم...آنقدر نفهمیدم تا تمام شدم

۱۳۸۸ بهمن ۲۹, پنجشنبه

خود نیز از شهرستان



همین چند سال پیش بود که سردار رادان پس از جریان اوباش و اراذل و گشت ارشاد و اون قضایا بسته بود به نافِ ما که الله و بالله که من باید جواب اعتماد هموطنان عزیز رو بدم..جان خودم و جان شما میزد که راهی نداره..باید بدم
جریان شرکتهای خصوصی به وجود اومد و اعلام کردند که تمامی اینها باید کنترل بشه و شروع به تفتیش شرکت های خصوصی کردند که یه وقت حریم امن شخصیت شهروندی و انسانی نقض نشه
توی همون روزا آقای رادان توی برنامه شب شیشه ای،برنامه جنجالی اون روزها شرکت کردند
آقای رشیدپور هم که فرزاد حسنی براش عبرت شده بود برای تایید برنامه پلیس در قبال شرکت های خصوصی یه روزنامه همشهری آورده بود و آگهی هایی رو که اونها هم این کار پلیس رو تایید میکردند میخوند
به یک منشی خانم با روابط عمومی بالا و اندام مناسب نیازمندیم....
.
دیروز داشتم سیری در آگهی های همشهری میکردیم به یک و در ادامه چندیدن مورد جالب برخوردم
به یک کارگر ساده شهرستانی جهت
شابلون زن نیمه ماهر شهرستانی
ساندویج زن شهرستانی
کارت پخش کن شهرستانی
آقای رادان این کلمه شهرستانی هم به همهان اندازه ی گزینش اندامی خانمها توهین آمیز و زنندست..نیست؟
این هم حریم شخصیتی و خصوصی مردم محترمی است که پایتختی نیستند..چرا ریزبینی شما در مسائل اجتماعی گریبان این یکی را نمیگیره؟
سردار عزیزِ جلب اعتماد شما هم از قشر شهرستانی هستید
به یاد آر آقای رادان.. هنگام استخدام خود شما در نیروی محترم انتظامی برچسب تمایز شهرستانی را متحمل میشدید؟...که اگر میشدید وای بر شما و نهادی که شما شهرستانی تازه وارد سالهای پیش امروز بر مسند هدایتش نش
ستید

۱ نظر:

  1. من فکر کنم اینجا کلمه‌ی «زن» تعبیر یا خلاصه‌ای از مصدر «زدن» باشه‌ها !

    پاسخحذف